Articolele noastre
Emoticoanele: un must have sau nu? În mediul online, comunicarea se realizează mai ales prin text, iar uneori acesta poate părea rece sau impersonal. Aici intervin emoticoanele, aducând un pic de umanitate și calitatea expresiei faciale în text. Dar să le folosim sau nu în marketingul digital și în promovarea brandului nostru? Iată o analiză […]
Mai conteaza hastag-urile in platformele Meta? Hashtag-urile sunt de mult timp o componentă esențială a comunicării online. Acestea ne permit să organizăm conținutul, să explorăm teme specifice și să ne conectăm cu alții în jurul unor subiecte comune. În acest articol, ne concentrăm asupra importanței hashtag-urilor pe platformele Meta, anterior cunoscute sub numele de Facebook […]
Instagram in 2023: Dilema dintre continut foto si reels. Instagram a evoluat de la o platformă axată pe conținutul foto la o rețea socială ce oferă o diversitate de formate media, inclusiv videoclipuri scurte, povești efemere și, desigur, tradiționalele postări foto. În acest articol, ne propunem să explorăm întrebarea pe care mulți creatori de […]